Duplan enthousiast: ''Samen met de club verder groeien''

Schokkend nieuws voor menig FC Utrecht-supporter: Edouard Duplan is de komende drie seizoenen te zien in het shirt van ADO Den Haag. De 32-jarige Fransman tekende vandaag een driejarig contract.

"ADO Den Haag is een club die bij mij past en de ambities van de club spreken mij aan. Ik vind het een mooie uitdaging om de komende jaren samen met de club te groeien", zo laat de vertrekkende Utrecht-speler weten op de officiële website van zijn nieuwe club.

Rob Meppelink, technisch manager van de Hagenezen, is lyrisch over Duplan. "We zijn als club verheugd dat we een speler van het kaliber van Edouard kunnen binnen halen. Voor mij persoonlijk is het helemaal bijzonder omdat we elkaar al een lange tijd kennen."

Lees meer: