De Koning: 'Het is een terechte overwinning voor FC Utrecht'

FC Utrecht won zondagmiddag met 3-1 van VVV. Het 22e doelpunt van topspits Giakoumakis was niet genoeg om zonder een nederlaag terug te reizen naar Venlo. Trainer Hans de Koning is kritisch op zijn ploeg na de verloren wedstrijd tegen FC Utrecht.

"Eigenlijk is het wel een terechte overwinning als je het totaal van de wedstrijd bekijkt. We beginnen niet goed en krijgen in de eerste tien minuten al twee kansen tegen", aldus de trainer van de Limburgers voor de camera van ESPN.

Volgens De Koning was VVV toch niet helemaal kansloos in Utrecht: "Na die twee kansen van Utrecht herpakken we ons heel aardig en krijgen wij twee kansen die we gewoon moeten maken. Dan wordt het een hele andere pot. Het is gewoon heel zonde dat we na die 1-0 wel kansen krijgen, maar die niet afmaken. Als zij dan ook nog de 2-0 maken is het einde wedstrijd voor ons."

Lees meer: