Cornelisse: "Dan hebben ze een hele goede kans om derde te worden"

Tim Cornelisse en Eduard Duplan denken dat FC Utrecht bij de eerste drie van de Eredivisie kan eindigen. Met nog acht duels op de agenda wordt het spannend voor de Domstedelingen. 

"Ik denk dat de kans op Europees voetbal heel groot is", opent Tim Cornelisse bij Café Galgenwaard. "Als er chemie is tussen het publiek en de spelers en de druk werkt niet verlammend maar motiverend dan hebben ze een hele goede kans om derde te worden."

Eduard Duplan ziet het belang van de fans. "Je hebt nu de steun van het publiek nodig. De fans moeten echter achter het team staan. Ik geloof erin dat ze zich voor de Champions League kunnen kwalificeren", besluit de oud-buitenspeler.

Lees meer:
0 reacties