Complimenten voor Vasilis Barkas: "Hoe lang is dat geleden?"

In de podcast Pessel en Bonen werd deze week gesproken over de technische staf van FC Utrecht en mogelijke contractbeslissingen richting 1 april. Volgens Appie Boonen en Paul Pessel is die datum belangrijk voor contracten die aflopen binnen de club.

Daarover werd in de uitzending gezegd door Boonen: "Je hebt het nou over die 1 april. Ik begreep dat dat de deadline is hè, dat je in ieder geval moet doorgeven met wie je niet doorgaat hè. Dan moet je ontslag  aanvragen, hè."

Ook de positie van keeperstrainer Wapenaar en de technische staf kwam ter sprake. Volgens Pessel hoort een aantal stafleden bij de clubcultuur en zouden zij moeten blijven. "Kijk, als je nou hebt over stukje cultuur vind ik Wapenaar en Janssen, dat vind ik toch wel een stukje cultuur. En nu Kevin van Veen, die heeft de hele jeugd doorgelopen als trainer zijnde bij alle elftallen. Ik vind dat ook eigenlijk een man die wel bij de club hoort."

Over keeperstrainer Wapenaar werd ook sportief positief gesproken vanwege de ontwikkeling van de keepers bij FC Utrecht. "Wapenaar die heeft bij Utrecht heel goed gekeept en heeft alle keepers beter gemaakt hier nu. Zelfs die weg zijn", aldus Pessel.

Tot slot kreeg doelman Vasilis Barkas complimenten van Pessel voor zijn recente prestaties, nadat hij meerdere wedstrijden de nul hield. "Als je nu kijkt naar Barkas, vier wedstrijden de nul gehouden. Hoe lang is dat geleden?"

Lees meer:
0 reacties