Cerny lijkt transfer en nieuwe club te verklappen via Instagram

Cerny bij Wolfsburg
Cerny bij Wolfsburg Foto: © Pro Shots

Vaclav Cerny lijkt na een jaar alweer te vertrekken bij VfL Wolfsburg. De voormalig aanvaller van FC Utrecht lijkt op Instagram te verklappen dat hij kiest voor een transfer.

VfL Wolfsburg nam Cerny afgelopen zomer over van FC Twente. De club betaalde acht miljoen euro voor hem. Cerny is inmiddels Ranger FC gaan volgen op Instagram en ook zijn vader is terug te vinden tussen de volgers van de Schotse club. Volgens Schotse media en supporters van de club is dat een signaal dat een overstap nabij is.

Cerny speelde eerder bij Ajax, maar brak daar niet door. Na een tijd bij FC Utrecht tekende hij in 2021 bij FC Twente. In het seizoen 2022/23 was de Tsjech betrokken bij maar liefst 24 doelpunten in de Eredivisie. Daarmee verdiende Cerny een transfer naar VfL Wolfsburg, waar hij tot medio 2027 tekende. In Duitsland werd hij geen vaste waarde en nu lijkt hij dus te gaan vertrekken.

Dat Cerny en zijn vader kortgeleden Rangers FC zijn gaan volgen op Instagram, is volgens Schotse media een teken dat een overstap naar Glasgow aan de orde is. 

Doe mee aan het WK-spel van Utrechtfans!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Utrechtfans op Scorito!

Lees meer:
0 reacties