Barkas nog altijd geïrriteerd over rode kaart: "Begreep het niet"

FC Utrecht-keeper Vasilios Barkas ontving tegen FC Porto een rode kaart na uitgebreid toneelspel van Gabri Veiga. De keeper reageert op de situatie die ontstond in de Europa League.

"Zeg jij het maar, ik weet het niet. Ik weet niet wat er gebeurde", zegt Barkas nog altijd verrast bij Café Galgenwaard. "Nee, ik begreep niet wat er gebeurde", zegt Barkas, die de speler simpelweg zag vallen: "Het was niet zo erg. Ik raakte hem amper."

Barkas wilde nog wel weten hoe het ging na het duel. "Ik heb na de wedstrijd gezegd dat ik hoop dat hij gezond is. Ik hoorde dat het goed ging, dus dan is het over voor mij. Maar wat kan ik eraan doen?", besluit de keeper.

Lees meer:
0 reacties