Barazite keert terug in selectie Utrecht, basisplaats lonkt voor Verbeek

FC Utrecht-trainer Robby Alflen heeft Nacer Barazite weer in genade genomen, meldt RTV Utrecht. De multifunctionele aanvaller, die afgelopen weekend disciplinair werd geschorst nadat hij (opnieuw) te laat was gekomen, trainde donderdag weer mee met de eerste selectie.

Bij de training viel op dat Danny Verbeek vermoedelijk de voorkeur krijgt boven Danny Oar. De Nederlandse flankspeler kreeg een hesje en trainde mee met de basis, waardoor de Australiër - die na dit seizoen transfervrij vertrekt - op de bank begint.

Op het middenveld lijkt er opnieuw een basisplaats weggelegd voor Sofyan Amrabat. Willem Janssen keert terug van een schorsing en dat is goed nieuws voor Alflen, die zondag tegen Feyenoord niet kan beschikken over Yassin Ayoub (geschorst).

Lees meer: